هک موبایل

یه برنامه دیگه واسه هک موبایل گذاشتم که امیدوارم ازش خوشتون بیاد!

همون طور که می دونیدBloover یک نرم افزار هک گوشیهای موبایل از طریق سیستم بلوتوث میباشد. شاید خیلی از شما ها تا به حال شنیده باشید که شماره تلفن همراه هر کسی رو که بخواهید با استفاده از بلوتوث میتوانید هک کنیدو حتی شماره خودتون رو هم می تونید در لیست شماره های گوشی مقایل قرار دهید. بله واقعیت دارد و این نرم افزار برای هک شماره تلفن و دفترچه تلفن گوشیهای حاوی بلوتوث میباشد.

جدیدترین ورژن این نرم افزار  (ورژن2) می باشد  که مخصوص گوشی های با ورژن بلوتوث ۲می باشد،ورژن قبلی این برنامه روی گوشیهای بلوتوث دار جدید به دلیل پیچیدگی بلوتوث آنها فاقد کارآیی بود ولی این ورژن روی گوشیهای جدید هم کارآیی دارد از جمله روی گوشیهای موتورولا که از بلوتوث پیچیده و با امنیت بالایی برخوردار هستند.ما در اینجا ورژن قبلی یعنی ۱ این برنامه هم واسه آن سری از دوستانی که دارای گوشی هایی با ورژن بلوتوث پائین تر از ۲ هستند هم یتوانند از این برنامه استفاده نمایند!

این فایلها با پسوند JAR می باشد که برای استفاده از این فایلها شما باید ابتدا فایل RAR را باز کنید سپس فایل موجود در پوشه را بدون هیچ تغییری در گوشی خود کپی کنید و از طریق File Manager اونو نصب کنید!آن سری از دوستانی که برنامه Win rar روی سیستم شون نصب هست فایل های jar را با آی Win rar مشاهده خواهند کرد این دوستان باید  برای استفاده از این برنامه  ابتدا فایل RAR را باز کنند سپس فایل موجود در پوشه را بدون هیچ تغییری در گوشی خود کپی کنند و از طریق File Manager اونو نصب کنید!

دانلود Bloover ورژن ۱  ::::: > ( دانلود )

دانلود Bloover ورژن ۲  ::::: > ( دانلود ) ا

اما هک کار خوبی نیست انجام ندین فقط  بین خودتون واسه سرگرمی