یافتن پسورد فایل های rar با نرم افزار قدرتمند RAR Password Recov

منبع : mihandownload.com

فشرده سازی بر روی رایانه امروزه از امور امور عادی کاربران گردیده است که آنها در استفاده ی کمتر از فضای هارد دیسک یاری می دهد.در گذشته فشرده سازی به صورت Zip و توسط خود سیستم عامل انجام می گرفت ؛ ولی این فشرده سازی جوابگوی نیازهای کاربران نبود ؛ به همین دلیل نرم افزار هایی همچون Winrar وارد بازار فشرده سازی فایل ها گردیدند.این نرم افزار فایل ها را با فرمت rar فشرده کرده و حجم فایل های شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.برخی از کاربران برای محدود کردن دسترسی دیگر کاربران بر روی این فایل ها پسورد گذاری می کنند.این امر در دنیای اینترنت نیز مستثنی نیست و اکثر سایت های اینترنتی بر روی فایل های فشرده ی قابل دانلود خود رمز گذاری می کنند ؛ اما ممکن است این رمز از بین برود یا فراموش گردد.نرم افزار فوق العاده قدرتمند RAR Password Recovery Magic 6.1.1.303 که امروز در میهن دانلود می خواهیم شما را با آن آشنا سازیم این مشکل را به طور کامل مرتفع خواهد نمود.شما می بایست فایل rar خود را در اختیار این نرم افزار قرار دهید و چند دقیقه برای اسکن نرم افزار مهلت قائل شوید تا نرم افزار پسورد فایل شما را در اختیارتان قرار دهد.برخی از فایل های rar ممکن است در کل دچار مشکل شده باشند که در این صورت این نرم افزار قادر نخواهد بود تا پسورد را برای شما نمایان سازد ولی به گفته ی سازنده در 90 درصد موارد کارساز بوده و رمز را برای شما نمایان خواهد کرد.سرعت بسیار خوب این نرم افزار و قابلیت اسکن همزمان چندین فایل باعث محبوبیت هر چه بیشتر این نرم افزار گردیده است.

 

توضیحات دیگر این نرم افزار به همراه لینک دانلود را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده فرمایید.



برخی از امکانات و قابلیت های این نرم افزار  :
- بازیابی رمز عبور از تمام فایل های ایجاد شده با نرم افزار Winrar
- پشتیبانی از کارکاتر های گمراه کننده و نمایان سازی آنها در رمز عبور
- فرهنگ لغات بسیار گسترده برای یافتن حتمی رمز عبور
- قابلیت کار در پس زمینه و عدم مزاحمت به سایر کارهای شما

- سرعت بسیار بالای نرم افزار در شناسایی رمز عبور

 - عدم وجود باگ امنیتی

 - کارایی حداقل 90 درصد در اکثر موارد

- رابط کاربری ساده ، قابل درک و کاربر پسند

- طراحی گرافیکی زیبا و جذاب

- سازگار با اکثر نسخه های ویندوز

- و ...

:: ترفند جالب و عملی هک پسورد ادمین ویندوز Windows Admin Passwor

Windows Admin Password Hack [www.MihanDownload.com].jpgهمانطور که می دانید شما با استفاده از قسمت Create a Password پخش تنظیمات User Accounts می توانید پسوردی را بر روی ویندوز خود قرار دهید تا در هنگام بالا آمدن قفل شود و تنها فردی که پسورد را داشته باشد بتواند آنرا باز کند. اما ممکن شما به دلایل مختلف این پسورد را فراموش کنید و یا قصد ورود به سیستم دوست تان را داشته باشید که ناگهان با قفل ویندوز رو به رو میشوید. در نگاه اول راهی برای ورود به سیستم وجود ندارد مگر با عوض کردن ویندوز اما امروز در میهن دانلود ترفندی را به شما آموزش می دهیم که با استفاده از آن به راحتی می توانید پسورد ادمین ویندوز را هک کنید. برای اینکار لازم است تا ابتدا فایل ISO را که در ادامه مطلب قرار داده شده دریافت و با استفاده از یک نرم افزار رایت دیسک مانند Nero بر روی CD رایت کنید. پس از اینکار سی دی رایت شده را درون سی دی رام رایانه مورد نظر قرار دهید و پس از آن خواهید دید که دیگر ویندوز در هنگام بالا آمدن از شما پسوردی را طلب نمی کند. در واقع این فایل با اجرا نمودن یک برنامه لینوکس ساده پسورد Administrator را در ویندوز تغییر میدهد و شما با تغییر پسورد مدیر سیستم میتوانید از تمام اختیارات مدیر استفاده کنید.مزایای این ترفند:
- اجرای ویندوز قفل شده حتی با فراموش کردن پسورد آن.
- هک پسورد ادمین برای ورود به سیستم.- جلوگیری از عوض کردن مجدد ویندوز برای باز کردن قفل آن.- به هدر نرفتن فایلهای موجود در محل نصب ویندوز.- استفاده ی راحت و آسان.- تست شده در ویندوز XP و 2000.- و...

  • دانلود - Download Link
  • حجم: 2.2 مگابایت
  • منبع
  • رمز: www.mihandownload.com
  • :: نرم افزار مدیریت پسورد ها Extra Password Eudemon 6.76 Portabl

    Extra-2Password-Eudemon-6.76-portable.jpg


    حتما شما هم از پسورد های بسیاری در جاهای گوناگون استفاده می کنید ، پسورد عضویت در سایت های مختلف ، پسورد ایمیل ها ،‌ پسورد کامپیوتر ، و موارد بسیار دیگر. فراموش شدن پسورد ها کاملا طبیعی است . و مواقع زیادی برای تان پیش آمده تا به پسورد خاصی نیاز داشتید اما آن را فراموش کرده اید و دچار مشکل شده اید . هیچکس نمی تواند این همه پسورد را در ذهنش نگه دارد و حتی تلاش برای این کار ، ‌درست نیست ، چون به جای آنکه مغزمان را با حفظ کردن اطلاعات پر کنیم ، بهتر است از آن برای پردازش اطلاعات و فکر کردن استفده کنیم ، داستان معروفی است که کسی از انیشتین تبدیل واحد ساده ای را سوال می کند و انیشتتین می گوید نمی دانم ،‌وقتی می شود این اطلاعات را در همه کتاب های فیزیک پیدا کرد ،‌چرا از مغزمان استفاده کنیم . حرف درستی است . از طرفی داشتن پسورد های گوناگون تقریبا اجتناب ناپذیر است . ممکن است یک راه ساده این باشد که یک پسورد ساده داشته باشیم و همه جا از آن استفاده کنیم اما این راه خوبی نیست ، چون امنیت کمی دارد . می توانید پسورد ها را در کامپیوترتان به عنوان فایل متنی ذخیره کنید اما خود این فایل می تواند به راحتی در دسترس بقیه قرار گیرد . نرم افزار Extra Password Eudemon برای همین کار ساخته شده است . Extra Password Eudemon نرم افزاری برای مدیریت پسورد ها ست که هم بسیار سبک است و هم استفاده آسانی دارد . این نرم افزار ،‌پسورد های مختلف شما را در پایگاه داده کاملا امنی ذخیره می کند که فقط شامل یک فایل می شود . می توانید تمام پسورد هاتان را که در فرم های مختلف وارد می کنید و از آن ها استفاده می کنید را در این نرم افزار وارد کنید تا در یک فایل مخصوص ذخیره شود که خود آن فایل توسط یک پسورد اصلی ،‌محافظت می شود . پس دیگر شما فقط لازم است تا یک پسورد را به حافظه تان بسپارید که پسورد این نرم افزار است و دیگر نگران فراموش شدن پسورد های دیگرتان نباشید . فایل پسورد ها که توسط این نرم افزار ساخنه می شود به وسیله بهترین و امن ترین الگوریتم ها محافظت می شود . در زمینه کاری این نرم افزار ، اگر جستجو کنید ،‌ همین نرم افزار است که بهترین در زمینه خود است .به علاوه ازین پس دیگر نیازی نیست تا پسورد های ساده بسیازید تا فراموش نکنید ، می توانید پسورد های امنیتی بسیار عالی بسازید و به راحتی در این نرم افزار ذخیره کنید . یک پسورد خوب ،‌ ترکیبی از عدد و حروف کوچک و بزرگ و کاراکتر های خاص است که ترتیب منظمی ندارند . پس با استفده از این نرم افزار می توانید به جای پسورد هایی ضعیف مثل 12345 از پسوردی امنیتی مانند Gh(()6!@!*& 75$gKK0+-  YT4#[|;fqk  استفاده نمائید !!  تا بابت هک شدن پسورد تان خیال تان بسیار بیشتر جمع باشد . نکته بسیار مهم اینکه این نرم افزار بصورت اتوماتیک فرم های مختلفی که در سایت های مختلف پر می کنید را ذخیره می کند و چون نیازی به تایپ دوباره آن و یا حتی کپی پسورد نیست ، همه پسورد ها بصورت کاملا دقیق و درست ذخیره می شوند .  


    قابلیت های کلیدی نرم افزار Extra Password Eudemon 6.76 Portable :

    - پشتیبانی از دسته بندی پسورد ها در گروه های مختلف مانند پسورد های ویندوز ، پسورد های ایمیل
    - امکان تهیه خروجی فایل پسورد ها به فرمت های TXT,CSV,XML,HTML
    - ذخیره اتوماتیک پسورد هایی که در سایت های مختلف وارد می کنید
    - دسترسی به پسورد ها با استفاده از پسورد اختصاصی نرم افزار
    - محافظت از فایل پسورد ها با الگوریتم های پیشرفته
    - امکان ساخت پسورد های قوی و طولانی
    - امکان وارد کردن پسورد ها از فایل CSV
    - مدیریت راحت و آسان پسورد ها
    - بسیار سبک با استفاده اسان
    - امکان چاپ پسورد ها
    - و...
  • دانلود - Download Link
  • حجم: 5.9 مگابایت
  • رمز: www.mihandownload.com